Pagina's

dinsdag 21 april 2020

Washi tape en embossing stencil

Ik vind Washi tape echt reuze leuk, maar ik vind het heel lastig om er kaarten mee te maken. Gelukkig gaf het Lift Challenge blog een aantal leuke voorbeelden, zodat ik met deze uitdaging gelijk inspiratie kreeg. De opdracht is om naast Washi tape ook gedeeltelijk embossing te gebruiken op je kaart.
Ik heb drie kaarten gemaakt en de layout steeds iets aangepast.
Voor de eerste twee kaarten heb ik het Washi Tape van Altenew gebruikt.
De kaart hierboven doet mee aan de liftchallenge#149.
Het Washi tape van deze kaart heb ik gekocht bij de Casaideas, een warenhuis in Santiago.
Ik ben heel blij met de resultaten. Als je het ook wil proberen, je kunt tot 1 mei meedoen. 
Groetjes Marja.

4 opmerkingen:

Nicole Parmentier zei

Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt met deze lift. Ik vind de washi uit Santiago echt geweldig leuk, zo heb je ook nog een mooi aandenken aan je reis!

Marjan zei

Nou , je zat nu zeker niet zonder ideetjes! Ik vind ze alledrie heel gaaf!! Mooie tapejes ook op alledrie, leuk dat je die van de onderste daar vandaan hebt.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat heb jij een mooi drietal kaarten gemaakt met de tape. Mooie warme kleuren, leuke layouts en bij die onderste kaart heb je wel héél gave tape gebruikt. Wat je van ver haalt...hihi. Echt toppertjes Marja.
Lieve groetjes Miranda

Cornelie zei

Ik zie nu dat ik bij jou nog helemaal niet ben langs geweest! Leuk de laatste foto waar ze alledrie tegelijk op staan. Lekkere inspiratie had jij zeg, leuk! Mooi liftkaart heb je gemaakt en super leuk dat je weer met ons meedoet. Dank je wel Marja!