Pagina's

zondag 5 april 2020

Sending Hugs

Langzaam aan komt het kaarten maken weer opgang. Bij Altenew zag ik wat nieuwe geometrische stamp set langs komen. Dat deed me denken aan de Floral Art stempels die al heel lang in huis heb. 
Nu met de Misti zijn ze een stuk makkelijker te gebruiken en heb ik er een serie kaarten mee gemaakt. 
Dit is de eerste kaart die ik heb gemaakt, daarna heb ik de andere drie in serie gestempeld. Het gebreide poppetjes heb ik op Chiloë gekocht, een prachtig eiland in het zuiden van Chili. Ze maken en met wol en hout zulke mooie kunstwerkjes.
Ik ben niet echt iemand die in planners werkt, maar sommige planner set zoals de 21 en de 26 van ECD vind ik wel heel leuk om op een kaart te gebruiken. Hier heb ik het label van set 26 gebruikt. De tekst Sending Hugs is van Lawn Fawn.
Hieronder in het filmpje vind je handige tips.
Gebruikte Materialen:
Waltzingmouse - Folk Art uit maart 2013
Lawn Fawn- Quilted Backdrop 1625
Ik vond ze het super leuk om te maken. Er zit nog een kleinere variant bij deze set, dus ik ga nog even verder.
Groetjes Marja

2 opmerkingen:

Nicole Parmentier zei

Wat een prachtige kaartjes Marja! Ik kan me voorstellen dat dit heel lekker ontspannend is om te doen. Zeker nu je de Misty kunt gebruiken en meteen verschillende kleurencombinaties kunt uitproberen.

Marjan zei

Supermooi gedaan en wat een leuke stempels! En wat een leuk popje! Nog lekker nagenieten van de mooie tijd daar.
Ik ben ook niet van de planners, maar ik zie dat er sets bijzitten die op kaartjes gebruikt kunnen worden, leuk!
En inderdaad is de Misti een handig ding, gebruik hem vaak!