Pagina's

woensdag 29 april 2020

12 maanden kerst

Om mijn voorraad kerstkaarten toch alvast op te bouwen heb ik me aangemeld bij fb groep 12 maanden kerst van Doe@ding. Petra maakt elke maand via een filmpje een voorbeeld waar je je eigen variatie mee kunt maken. Ik ben in de maand februari gestart en heb hier gelijk twee kaarten gemaakt.
 Bij de februari opdracht is het de bedoeling dat er iets voor de achtergrond van de kaart naar voren komt. Bij mij is dat hier dit schattige meisje van MFT. Bij deze kaart heb ik de vogel met de tak zwevend gemaakt. 
Voor de opdracht van maart is het de bedoeling om een schudkaart te maken die de hele kaart beslaat.
 Door het grote oppervlakte aan mica zijn deze kaarten lastig op de foto te zetten. Ik heb met stazon inkt er een grote tekst van MFT op gestempeld.
Voor de maand april is het de bedoeling dat je mica gebruikt en dat er in de kaart hangende elementen te zien zijn.
Ik heb twee sneeuwsterren met een draadje aan binnenkant van de kaart bevestigd, waardoor ze mooi los komen te hangen.
Nu heb ik alvast 5 nieuwe kerstkaarten liggen. Ik ben heel benieuwd wat de opdracht wordt voor de maand mei.
Groetjes Marja

3 opmerkingen:

Nicole Parmentier zei

Wat een prachtige kerstkaarten allemaal Marja! Je steekt er een hoop werk in maar het resultaat is dan ook echt super!

Marjan zei

Zo zeg, jij hebt je best wel echt gedaan, meteen maar vijf kaarten! Ik vind ze allemaal heel erg mooi!!

Bernadet zei

Wow Marja, die bovenste en onderste vind ik helemaal geweldig zeg!