Pagina's

zondag 10 november 2019

Santa Gnome

Ik ben bij de Dutch Card Lovers uitgenodigd om deze keer gastdesigner te zijn. Super leuk om te doen. De opdracht voor deze Challenge bij Dutch Card Lover # 320 is om een kader op je kaart te maken met een afbeelding die van de kader afloopt. Dit is de voorbeeldkaart gemaakt door Laura - Kimber Kreations
Het ovalen kader heb ik gemaakt met een stans en Masking Magic. Het stempeltje heb ik eerst op de kaart gestempeld en daarna ook op masking papier afgedrukt. De uitgeknipte versie heb ik over de Gnome geplakt, zodat hij bij het blenden netjes schoon blijft. 
Het ovaal heb ik geblend met de blender brushes en Distress Oxide. Daarna nog even lekker gespetterd met water en witte aquarel verf. De Gnome Santa heb ik daarna ingekleurd met Faber Castell potloden.
Deze kaart doet mee aan:
Sweet Stampers Challenge Blog - Christmas
Addicted to Stamps - Anything goes
Crafty Cats - Anything Goes optie Christmas
Gebruikte materialen:
Polkadoodles - Gnome Santa
Gisteren heb ik een super fijne dag gehad bij Doeading met de MFT workshop, dus had ik vandaag pas tijd om deze kaart te plaatsen. Straks mijn workshopkaarten afmaken terwijl het zonnetje heerlijk schijnt!!
Groetjes Marja

11 opmerkingen:

Marjan zei

Jouw kaart is echt helemaal top, dat wist je al, want ik had voorkennis ;)
Erg leuk dat je onze GD bent deze keer en veel plezier voor straks met je workshop kaarten, ik zie ze vast wel op je blog verschijnen.

Nicole Parmentier zei

Je kaart voor onze challenge is echt prachtig Marja! Grappig dat jij en Marjan beide een kabouter hebben gebruikt. Ik lees nu dat je gisteren ook bij de workshop van Inge en Angela was bij Doe@ding! Ik was er ook en heb een heerlijke dag gehad, als ik geweten had dat jij er ook was had ik even gedag gezegd natuurlijk. Fijne zondag nog!

Dreja zei

Eine ganz zauberhafte Karte.
Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Sweet Stampers.
LG Dreja

Ditta zei

Prachtige kaart, gave stempeltjes he, die gnome's!
Wat een leuk idee!!
Groetjes Ditta

Crealientje zei

Prachtige kaart!
Mooi kleuren gebruik.
De gnome is super enig en mooi ingekleurd.
lieve groetjes Crealientje.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kaart maakte je als gastdesigner Marja. Heel sfeervol en mooie warme volle kleuren heb je gebruikt.
Lieve groetjes Miranda

Marja Sch zei

Dank je wel Nicole. Nu je het zegt en ik je foto zie bedenk ik dat ik je idd gezien heb. Jammer dat we niet even met elkaar gesproken hebben. Wie weet een volgende keer.

Rosalien Zwackhalen zei

Je kaart is echt geweldig, Ik ben er helemaal verliefd op. Super leuk dat je onze Gastdesigner wilde zijn. :)

Kuni zei

So wonderful and sweet.
Thank you for joining us at the Sweet Stampers and i hope to see you again.
Hugs
Kuni

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hier ben ik nog even als lid van het design team van Addicted To Stamps Challengeblog om jete bedanken voor je deelname aan de challenge met deze gave kaart Marja .
Lieve groetjes Miranda

Dreja zei

Einfach großartig gemacht! Bravo!
Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Sweet Stampers.
Liebe Grüße Dreja