Pagina's

vrijdag 8 november 2019

Pierced Snowflakes and glitter.

Ik ben nog steeds lekker in de winter-kerstsfeer en heb nu een paar 10 x 10 kaartjes gemaakt. Met als uitdaging om kaartjes te maken met materiaal dat ik allemaal al in huis heb. Genoeg om uit te kiezen natuurlijk.
Het idee om een kerstbal te maken kwam ik tegen op het blog van MFT. Achter de sneeuwvlok/kerstbal en het cirkeltje hieronder heb ik de mooie prettige kerstdagentekst van Gummiapan geplakt. 
Alle andere stansen zijn van MFT. De schattige Cool Penquins zijn van Mama Elephant.
Gebruikte materialen: 
Morgen lekker naar de MFT workshop van Inge en Angela bij Doeading. Enorm zin in.
Groetjes Marja

1 opmerking:

Nicole Parmentier zei

Deze schattige pinguins heb ik laatst gescoord op de Paper Passion in Tilburg. Ik heb nog geen tijd gehad om ze te gebruiken dus deze inspiratie is welkom. Je kaartjes zijn superleuk!!