Pagina's

dinsdag 30 juli 2019

Stemmige alcohol inkt kaarten

We zijn lekker een aantal dagen naar Odense op het eiland Fyn in Denemarken geweest. Precies met die hele hete dagen. Daar hadden we ook super mooi weer, maar dan met 29 gr. Zo veel beter. 
Heerlijk genoten en ook mijn nicht Jeannette(die daar woont) opgezocht. Wat een prachtig land is het toch om heerlijk tot rust te komen. Toch wel weer behoorlijk moe, dus de afgelopen twee dagen even hersteldagen gehouden. Het was dik de moeite waard. Mooie herinneringen gemaakt.
Ik had nog wat over van mijn experimenten met alcohol inkt. Deze keer was ik niet zo blij met de kleuren, maar ik wilde er toch iets mee doen. De Leaf Canopy Stamp set van Altenew is dan ideaal. Ik heb eerst wat gespetterd in dezelfde kleur op de achtergrond en daarna de Bold Stripes Cover Up Die van MFT eroverheen gelegd.
Voor deze kaart heb ik de overgebleven strookjes gebruikt. Zo heb ik 2 kaarten (vliegen hihi) in een klap. Nog wat vlinders en sterretjes gestanst uit de restjes papier en er zijn weer twee kaarten klaar.
Best tevreden over het resultaat. Twee stemmige kaarten voor bijzondere gelegenheden.
In Odense heb ik nog een mooi doosje aquarelverf gevonden. Echt super blij mee.
Groetjes Marja

Geen opmerkingen: