Pagina's

dinsdag 18 juni 2019

Showers of Love

Na alle schommelkaarten zag ik ook hele leuke kaarten met een regen van kraaltjes voorbij komen. Kettingen maken en kraaltjes rijgen heb ik vroeger met mijn dochter ook heel vaak gedaan. Ik heb dus best nog wel wat kraaltjes in verschillende kleuren in mijn verzameling.
Nu is er een speciale stans van MFT Falling from the clouds die je hiervoor kunt gebruiken, maar ik heb er een stans voor gebruikt die ik nog had liggen. Samen met wat filmpjes en een hoop gepuzzel heb ik deze regenkaart gemaakt. Wel echt super leuk om te doen.

Zo leuk om het verbaasde gezicht van mijn man, zoon en schoondochter te zien.
Gebruikte materialen van MFT:
 Dies Grassy Hills
Rainy Circle en Blue Prints 27 voor de banner.
De stansen die ik gebruikt heb voor het regenmechanisme zijn vast niet meer bij MFT te vinden. Ze waren oorspronkelijk bedoeld om een rozet mee te maken, maar dus ook heel handig om strookjes voor de regenkaart te maken.
Na twee dagen met heerlijk weer komen er morgen weer wat buien aan. Voor mij niet echt heel erg. Na twee dagen op school wat uurtjes gewerkt te hebben, is dinsdagavond altijd mijn medicatie avond. Morgen dus lekker rustig aan met wat geknutsel hier en daar. 
Groetjes Marja

2 opmerkingen:

Anne zei

Wow wat een super leuke kaart!
Is dat ook een stans, die regendruppels?
Heel erg leuk gedaan, ik denk dat mijn kleindochters die heel erg leuk zouden vinden...
Groetjes Anne-Marie

Caroline Cards zei

Geweldig leuke kaart!
groetjes, Caroline