Pagina's

zondag 5 mei 2019

Pomander of wel reukbal

Deze set van AltenewPrettiest Pomander vond ik gelijk al heel leuk. Dus heb ik aan Marlous gevraagd of ze hem voor me kon bestellen. Omdat de Versatile Vases niet meer op voorraad waren moest ik daar nog even op wachten. Gelukkig had ik nog ergens een stans voor een pot om de bloemen in te zetten.
De achtergrond van de eerste kaart heb ik gestempeld met de belijnde basisstempel en Soft Nougat Dye inkt van Different Colors. Alles gestempeld op Neenah papier.
Voor de bloemen zelf ik de mini cube inkt sets Spring Bouquet en Pocketful of Sunshine gebruikt. De tekst komt uit de set Sending Hugs van A Beautiful Day. Allemaal van Altenew.
Ik heb gelijk ook een andere kleurencombinatie geprobeerd. Nu Enchanted Garden erbij genomen. Wat een namen verzinnen ze voor die kleurencombinaties :(, maar het is wel heerlijk combineren zo. De tekst is van CarlijnDesign. Zo heerlijk al die Nederlandse teksten. de bloemen heb ik wat extra accenten gegeven met mijn Pablo Caran d'Ache potloden, Wink of Stella en een witte posca stift.
Blueprints 27 van MFT heb ik bij allebei de kaarten als achtergrond gebruikt. Die vind ik altijd zo mooi. Bij de roze versie heb ik de Thinlits sizzix 600220 wat gaatjes gestanst en daarna nog even wat gespetterd. Gebruik ik mijn spray's toch ook weer eens.
Groetjes Marja

1 opmerking:

Marjan zei

Ze zijn super, heel mooie kaartjes!