Pagina's

woensdag 8 mei 2019

Hieperdepiep Hoera

Ik heb de smaak van het kaarten maken met de Altenew bloemen nu te pakken. Deze  kaart heb ik gemaakt met de Floral Art set. Best een grote bloem om op een kaart te verwerken, maar ik vind hem super mooi en de kaart is toch aardig gelukt. Wel fijn dat er ook kleine bloemen en leuke blaadjes bij zitten.

De achtergrond heb ik opgebouwd met de MFT Background Builder en de inkten MFT Hybrid inkt Cement Clay en Memento Gray Flanel. Natuurlijk heb ik ook voor deze kaart mijn Misti veel gebruikt. Ik zou echt niet meer zonder kunnen. De bloemen zijn gestempeld met premium inkt van Simon Says Stamp Twirling Tutu, Rose Apple, Watermelon en de blaadjes met Hero Arts Shadow Ink Mint Julep. Met een Copic Marker heb ik in de grote bloem nog wat extra kleur aangebracht.
De teksten zijn natuurlijk weer van CarlijnDesign. Deze zijn uit de serie Hoera. Zo geweldig leuk om te gebruiken. Van mij mag het snel wat warmer worden, maar dat zit er deze week nog even niet aan te komen helaas. Brrr. Nu hopen op een leuke en spannende voetbalavond. 
Groetjes Marja

Geen opmerkingen: