Pagina's

dinsdag 14 mei 2019

Floral Art Gatefold

Nadat ik het YouTube filmpje Gatefold Cards with a Twist van Gina K had gezien bedacht ik dat het ook leuk zou zijn om met de Floral Art set zo'n kaart te maken. 
Ik ben dus lekker aan de knutsel gegaan. Voor de achtergrond heb ik mijn grote houten achtergrondstempel Large Canvas Stripes van Hero Arts gebruikt.
De bloemen zijn gestempeld met de mini cube set Spring Bouquet en Enchanted Garden.
De twee grootste bloemen heb ik met Pablo Caran d'Ache potloden nog wat extra kleur gegeven aan de buiten randen.
En de teksten zijn natuurlijk van Carlijn Design. De jarige heeft hem al ontvangen, dus nu kan ik hem hier wel laten zien.
Groetjes Marja

1 opmerking:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een prachtige fleurige kaart heb je met deze techniek gemaakt Marja.
Lieve groetjes Miranda