Pagina's

woensdag 22 mei 2019

Alcohol Pearls en Frosted Garden

Het heeft even geduurd voordat ze in Nederland waren, maar de Alcohol Pearls zijn nu ook bij Marlous te koop. Hoog tijd om er even mee te spelen. Gewoon heerlijk om te doen en te kijken hoe het resultaat wordt. Heel mooi maar ook best een uitdaging voor mij, omdat ik het niet zelf kan sturen. 
Daarna komt natuurlijk de uitdaging om er een kaart mee te maken. 
Dit is zoals ik dat heb gedaan. 
De letters van het woord HELLO zijn van MFT. Op velum heb ik gestempeld met versamark en de set van Altenew - Frosted Garden. Toen met goud embossingpoeder bewerkt. Met breed dubbelzijdig tape heb ik er nog twee lagen vellen onder geplakt en daarna de rand met bloemen uitgeknipt. Zo komen de bloemen beter tot hun recht.
Bij deze kaart heb ik de tekst Lots of Love van Penny Black gebruikt. Met goudfolie van WOW heb ik nog wat accenten aangebracht, zoals ik dat ooit Diny zag doen op een demodag in het Atlas hotel. De mooie glans en glimmer is natuurlijk op de foto veel lastiger te zien. Ik ben echt super blij met deze Alcohol Pearls. Ze combineren heel fijn met de gewone Alcohol inkts en geven net wat extra sparkle :). 
Gelukkig is hier vandaag nu eindelijk weer een zonnetje te zien. Ik hoop dat dat zo blijft. Groetjes Marja

Geen opmerkingen: