Pagina's

maandag 8 april 2019

What's Up

 Op de YouTube van MFT liet Laura Dovalo ook deze versie van de Interactive Swing zien. Die wilde ik natuurlijk ook een keertje maken. Mocht je van interactieve kaarten met MFT materiaal houden, ga dan zeker een kijkje op haar blog Bagatelas de Papel (kleinigheden van papier) nemen. De instructies en de filmpjes zijn heel duidelijk. De Interactive Swing komt morgen met de nieuwe release van MFT bij Doeading weer binnen. 
De vosjeskaart staat nu te swingen bij Doeading in de winkel.
Het is belangrijk om onder de onderste vos een muntje te plakken, maar onze 5 euro cent muntjes zijn eigenlijk te groot en te zwaar. Gelukkig had ik er ergens nog ééntje van 1 cent liggen. Nu slingeren de vosjes heerlijk heen en weer. Volgende keer als ik in Frankrijk of Duitsland ben weet ik dus een goede bestemming voor deze muntjes.
De omhoog kijkende muisjes passen er prima bij zo.
Ik heb hier de volgende materialen gebruikt:
De vosjes en de muisjes heb ik ingekleurd met mijn nieuwe Caran d'Áche Pablo potloden gecombineerd met de Polychromos van Faber Castell die ik al had, omdat ze allebei op oliebasis zijn kun je ze heel goed combineren. Zo geweldig om mee te werken.
Het filmpje is een beetje amateuristisch, maar ik hoop dat het effect zo duidelijk wordt.
Nu nog even naar buiten om nog even van het zonnetje te genieten. 
Groetjes Marja

1 opmerking:

Mariken zei

Wat een superleuke en lieve kaart!
Dank je wel voor je reactie op mijn blog, tof! Ben je gaan volgen, gezellig!