Pagina's

vrijdag 26 april 2019

# Smile HBB

Ik blijf het model van Loes Bloem echt zo leuk vinden. Je kunt er alle kanten mee op, dus heb ik er deze keer een verjaardagskaart meegemaakt. 
Natuurlijk heb ik helemaal geen papier meer nodig, maar ja dit papier van Lawn Fawn Spring Fling was toch te leuk. Vooral omdat de achterkant zo lekker rustig is. Je kunt er dus heel mooi mee kunt combineren.
Ik heb de volgende MFT stansen gebruikt:
In & Out Stitched Rounded Square Stax,Single Stitched Rounded Square Frame, StitchedCircle StaxStitched Arch StaxZig Zag Stitched Circle Stax, Happy Birthday Circle FrameGrassy HillsStitched BloomsCaptions Die NamicsPuffy Clouds en Bundle of Balloons.
En de stempelset BB Birth-YAY.
De grote tekst is een ouwetje van Fiskars.
Ik ben toch altijd weer verbaasd hoeveel verschillende stansjes je gebruikt op zo'n kaartje. Toch knap dat ze steeds weer iets nieuws kunnen verzinnen.
Ik hoop dat Koningsdag morgen niet teveel in het water valt.
Groetjes Marja

2 opmerkingen:

Crealientje zei

Super leuk en vrolijk kaartje!
Fijn weekend, liefs Crealientje.

Anneke zei

Supermooi!