Pagina's

zaterdag 30 maart 2019

Wip Wap EasterBunnies

Via het YouTubefilmpje van Laura Dovalo had ik gezien dat je de Interactive Swing dies ook als wipwap (seesaw in het Engels) kunt gebruiken. Dat leek me wel een leuk idee. Ik wilde de Paashaasjes alleen graag in een mandje laten zitten dus ging ik op zoek tussen mijn spulletjes. Na de opruimbeurt van mijn kamer kan ik nu veel makkelijker alles terug vinden. Zo handig. Uit de Woven Basket (MFT 201) heb ik twee mandjes geknipt en met de Rolling Hills het mandje afgemaakt. 
De wolken zijn gemaakt met de Stitched Cloud Edges en In the Clouds. Het paaspapier Easter Express is van Doodlebug. Dat blijf ik zo schattig vinden. De haasjes heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden op fluweelkarton, zodat je een wat wollig effect krijgt. Daarna de eitjes en de vlindertjes gekleurd en uitgeknipt.
Even een clossup van de mandjes. 
Het wipwappen gaat nog niet zo soepel als ik zou willen, dus bij nummer twee wil ik proberen of met acetate achter het wipwap gedeelde er meer swing in komt. Deze vind ik toch ook best schattig geworden.
Morgen maar weer verder spelen in de speeltuin:)
Groetjes Marja

2 opmerkingen:

Sandra zei

Super leuk kaartje !

Groetjes Sandra.

Marjan zei

Oh wat leuk!! Dat wipwapje is zo cute met die konijntjes! Jaaa... mooi hè, dan nummer van Yola?!!