Pagina's

zondag 24 maart 2019

Hoppy Easter

Een aantal van jullie had het misschien al gezien? Bij de vorige kaarten heeft één van de voorbeeldkaarten van de cropdag van Angela me erg op weg geholpen heeft. Ik heb de schets gebruikt om weer inspiratie te krijgen. Haar hondje heb ik vervangen door een paashaas en de schets deze keer gespiegeld. Het was fijn om weer met mijn Copic Markers te kleuren. Alle stansen die gebruikt zijn van MFT. De paashaas is een ouwetje van Clearly Besotted.
Het papier is uit een oude serie van Maya Design. Ik blijf het heel schattig vinden.  Bij het opruimen had ik het alvast bij de voorjaarspapiertjes gelegd. Buiten staat er al van alles in bloei en het groen aan de bomen komt ook voorzichtig te voorschijn. Ik ben er zo blij mee.
Groetjes en misschien weer tot gauw. 
Marja

2 opmerkingen:

Marjan zei

Fijn dat je na een lange tijd weer lekker kunt spelen met je hobbymaterialen! Dit kaartje is een schatje, wat een lief haasje en mooi papier. Leuke indeling op je kaart ook en zo schattig die mini bloemetjes!
Ja, het wordt weer lente, hier ook iemand die daar blij van wordt :) Nog een fijne zondag, Marja.

Nancy Soetaert zei

Schattig kaartje!
Nancy