Pagina's

maandag 20 augustus 2018

Hooray

Afgelopen zaterdag was er weer een super gezellige cropdag van Angela bij Doeading. Heel toevallig lagen José en Gerard met hun schip in Vlaardingen en konden José en ik tijdens de cropdag weer eens lekker bijkletsen. 
Met één van de voorbeeldkaartjes van Angela als basis heb ik dit Halloweenkaartje gemaakt. Ik heb niet echt heel veel met Halloween, maar door de leuke felle kleurtjes vind ik het toch ieder jaar weer leuk om een paar kaarten te maken. Het konijntje (denk ik) is van de laatste release . Ik heb gekleurd met Faber Castell potloden en Twinkling H2O voor wat extra glans. De vleermuizen zijn stempeltjes van Chocolate Baroque
Van MFT heb ik de volgende materialen gebruikt:
Groeten Marja.

2 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke halloween-kaart heb je gemaakt Marja. Inderdaad leuke frisse kleuren en dat konijntje vind ik zo leuk :)
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Wat een supergaaf kaartje!! Las je comment op mijn blog.. wist niet dat jij ook in het onderwijs zit en hoe toevallig dat jij ook gaat stoppen volgend jaar. Ja hè, het is wel mooi geweest ... tijd voor andere dingen!