Pagina's

vrijdag 24 augustus 2018

Eid al Adha - Happy Eid

Ik wilde graag wat feestelijke kaarten maken voor familie in Marokko. Gelukkig kon ik bij Altenew een leuke stans en stempeltjes vinden. Deze "puzzel" kaarten zijn nu bij de familie aangekomen. Nu kan ik ze hier dus laten zien.
 Door de stans Moroccan Mosaic Cover drie keer uit te stansen en daarna lekker te puzzelen, heb ik deze achtergronden gemaakt. 
Ik heb voor de aankleding de Ramadan Greetings en de Eid Greetings Stamp Set van Altenew gecombineerd.
 Het woordje Happy heb ik uit de Lawn Fawn set Happy geleend :).

Natuurlijk heeft Marlous van Doeading me weer geholpen om via Altenew alles in huis te krijgen. Echt super. Ik hoop dat jullie deze kaarten ook leuk vinden. Het is vaak zo stil in blogland.
Groetjes Marja

3 opmerkingen:

Janette van Otterlo zei

Ze zijn super Marja!! En inderdaad, het is stiller in blogland. Ik merk dat ik zelf ook meer Facebook en Instagram gebruik om te kijken dan mijn blog. Plaats daar echter nog wel trouw al mijn kaarten :-)
Knutselgroetjes
Janette

Nancy Soetaert zei

mooie kaarten, mooie kleuren en toffe motiefjes...
groetjes
Nancy

José zei

Ik vind ze heel mooi Marja, een late reactie maar ik kijk en plaats helaas ook niet zo veel meer op mijn blog.