Pagina's

donderdag 15 maart 2018

Sending sweet vibes your way

Ik vind de mal van Karen Burniston Tag Book Pop Up echt zo super leuk. Het leukste vind ik het om hem te gebruiken in combinatie met allerlei soorten inkt.  Op de demodagen heb ik bij Anita Izendoorn inspiratie opgedaan. Met design papier vind ik het al gauw te druk worden, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.
Ik heb hier gebruik gemaakt van de Distress Oxide inkten:
 en stencils en stansen van Crealies:
De kleine randjes heb ik bestempeld met  de
stampset Distressed Patterns van MFT
Deze ozo gave kuikens ook wel Cool Chicks zijn van Stamping Bella. Ze hebben precies de goede maat om op deze Pop Up kaart te gebruiken. Ik heb ze gekleurd met Faber Castell Potloden. 
De tekststansen  van Little B heb ik ook bewerkt met Distress oxide en Clear Ultra Thick embossing poeder. Nu buiten nog een beetje lente gevoel, want dat is buiten dit weeknd nog ver te zoeken. Morgen ga ik gezellig naar Doeading voor een cropdag. Dat wordt weer genieten, lachen en ontspannen.
Groetjes Marja

1 opmerking:

Nancy Soetaert zei

Prachtige kaart Marja!
Veel plezier op de cropdag!
Ik ga volgende donderdag naar Doeading, dan zin we voor een 5-tal dagen in Simonshaven
Groetjes
Nancy