Pagina's

dinsdag 23 januari 2018

Scream !!!

Scream ! Its your birthday.
De eerdere monsters van MFT vond ik nooit zo leuk, maar deze Monster Sized zijn ze echt zo grappig. Nu er nog een leuke kaart mee maken.
Ook hier heb ik weer de twee achtergrondstempels gebruikt:
Deze keer heb ik de laatste op vellum gestempeld met versamark en wit embossingpoeder bewerkt. Daarna heb ik het uitgestanst met de Stitched Triple Peek-a-Boo Window & Edge en op een witte achtergrond geplakt.Op de gekleurde achtergrond heb ik Distress Inkt Picked Raspberry, Festive Berries en Spiced Marmalade gebruikt. 
De monsters heb ik weer eens heerlijk met mijn Copic Markers gekleurd.
Monsters:
Oranje YR 00-02-04-07-09
Paars RV 02-09-19 V 000 FRV 1
Rood R 02-05-17-27-29
Mond en ogen:
C 1-2-4-5
W 1-2-3
Ster geel Y 11-15-19-38
Ik vind ze echt super gaaf. Achter monster oranje zit een wobble, zodat je hem een lekkere zet kan geven. Voor iedereen nog een fijne monsterdag. Hier waait de regen inmiddels weer dwars voorbij. Jakkie.
Groetjes Marja

Geen opmerkingen: