Pagina's

vrijdag 19 januari 2018

Mini Hugs and Kisses

Op de oliebollencrop van 30 december 2017 had Angela weer zulke leuke minikaartjes gemaakt. Ik kon het niet laten om er thuis nog even mee verder te gaan. Met het papier van Doodlebug - Lovebugs heb ik er drie 8 x 10 kaartjes van gemaakt. Leuk om ook eens de kleinere stansen te gebruiken.
Ik ben niet echt zo van de Valentijn, maar zo zijn deze kaartjes toch heel leuk om te versturen. Onder elk kaartje kun je vinden welke materialen ik heb gebruikt. Toch nog best veel voor zo'n klein kaartje hihi.
Hip Clips MFT 2015
Sentiment Marianne Design Echte post is zoveel leuker. CS 0993
Distress inkt Candied Apple
Zig Zag Stitched Circle Stax
De kok heb ik ingekleurd met Copic Markers. Ook weer heerlijk om te doen. Op zijn rug zit een wobble geplakt, zodat hij lekker heen en weer kan schudden.
Love Hearts MFT 2012
Dit is de binnenkant van het laatste kaartje. 
Angela nog bedankt voor de inspiratie.Op 16 maart en 5 mei zijn er weer nieuwe crops met Angela van Dorp. Zij maakt dan een aantal voorbeeldkaartjes die je na kunt maken met materiaal uit de winkel of materiaal dat je zelf hebt meegenomen. Het is altijd super gezellig en het team van Doeading zorgt voor koffie en thee en een heerlijke lunch. Stuur Marlous een mailtje als je ook mee wilt doen.
Groetjes Marja


2 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat zijn ze leukkk... en volgens mij ook prima voor andere gelegenheden te gebruiken toch? Ik ben helemaal weg van die leuke kaart met olijke kok.
Mooie vrolijke kaarten Marja.
Lieve groetjes Miranda

Nancy Soetaert zei

Prachtige kaartjes!
Lijkt me leuk zo'n cropdag. Lekker mekaar inspireren...
Groetjes
Nancy