Pagina's

maandag 15 januari 2018

Happy Bee-Lated Birthday

Deze Penny Black poes heeft zich verkleed als bij, daarom heet het stempeltje Bee Costume.  Ik vind hem helemaal geweldig. Je kunt hem zo leuk combineren met de Meant To Bee stamp set van MFT.
Ik heb de poes en de bijtjes gekleurd met Derwent Procolour potloden.
Het papierblokje had ik nog liggen. Het is van My Minds Eye - Be Amazing. 
My Mind's Eye - Follow Your Heart Collection - Be Amazing - 6 x 6 Paper Pad
Zo fijn dat er verschillende soorten honingraat papier in zitten.
Ik heb er met foam, mica en schudmateriaal een schudkaart, maar ook een Easelcard van gemaakt. Zo kan ik wat meer tekst kwijt.
Hieronder eerst de gebruikte materialen van MFT:
Clearly Besotted
Crealies
Op de vleugels van de bijtjes en de poes zitten Nuvo glitter drops. Heerlijk spul. Het droogt zoveel eerder op dan mijn oude Stickles.
Deze kaart gaat bij een verlaat verjaardagscadeau samen met de douchecel en lipbalm. 
Hier waait de regen dwars voorbij de ramen. Ik hoop zo dat het gauw wat beter wordt.
Groetjes Marja

2 opmerkingen:

Bernadet zei

Gaaf kaartje Marja!

Marjan zei

Ik vind het een geweldige kaart en hoe leuk past het bij het cadeau!