Pagina's

woensdag 13 december 2017

MFT workshop van Inge en Angela

Hier nog even  mijn MFT kaartjes laten zien. In de ochtend bij Inge en 's middags bij Angela. In februari is er weer een nieuwe MFT Workshop. Juf Inge had weer een geweldige workshop voorbereid. Twee kaarten met een extraatje erin.
 In de HAPPY WONDERFUL CHRISTMAS kaart kun je binnenin een cadeaukaart kwijt.
In de kaart hieronder zit een doosje chocolaatjes verstopt. 
Na een heerlijke lunch deze fantastische kaarten van Juf Angela gemaakt.
Thuis op mijn gemak nog even de figuurtjes ingekleurd.
Van de hertjes met een gelpen nog even damherten gemaakt. Alle materialen kun je vinden in de winkel van Marlous. Mocht er iets niet op voorraad zijn, stuur haar dan even een mailtje.
Het was heerlijk om er even tussen uit te zijn. Mijn man heeft me gebracht en gehaald. Met mijn koelzakken en de krukken bij de hand en wat hulp van mijn tafelgenoten lukte het toch. 
Ik heb de afgelopen dagen heerlijk genoten van het sneeuw uitzicht, maar even naar buiten zat er helaas niet in. Ik hoop morgen weer even naar buiten te kunnen. 
Groetjes Marja

Geen opmerkingen: