Pagina's

woensdag 6 december 2017

Have a cozy Christmas

Ik heb dit stempeltjes van Stamping Bella - Polar Bear & Mousie weer heerlijk zitten kleuren met mijn Derwent Inktense potloden. Daarna met Twinkling H2O's nog wat accent aangebracht. Voor de sterretjes in de achtergrond heb ik een stempeltjes van Altenew- Tiny Stars gebruikt.
Op de pompoen en de rand van het mutsje van de muis zit wat Glitters Accents van Nuvo. Het papier is van Doodlebug en heet Milk& Cookies.
 Het is weer een winters schudkaartje geworden met een dubbel laagje foam.
Ik heb de volgende mallen/dies van MFT gebruikt:
De tekst is een al wat oudere sentiment stamp van MFT. Ik heb hem gestempeld en met doorzichtig embossing poeder verhit, zodat er een mooie glans ontstaat.
Nu de Sint weer is vertrokken, hebben we de kerstboom maar weer neergezet. Wel zo gezellig met dit sombere weer.
Groetjes Marja

2 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

een schitterend kaartje ...

liefs en een fijne dag Annemarie en Merit

Jolanda zei

Oh, wow! Super leuk kaartje en heel mooi gekleurd.