Pagina's

donderdag 23 november 2017

Twinkle twinkle little star

Hier is kaart nummer twee van de sterrenserie met de Halftone Stars Stamps van Altenew. Er zijn ook stansen bij in de maat van de sterren
Heel handig natuurlijk. Het is echt heel leuk om deze sterren te combineren met de stamps Written in The Stars en de dies Shining Stars van MFT.
Ik heb het woord Star 3 keer gestanst in verschillende kleuren en ze op elkaar geplakt.De lichtste kleur bovenop.
Ik heb de tekst Twinkle, twinkle little star op de achtergrond van het schudraampje gestempeld. Hier heb ik er ook weer Caviar Beads ingedaan. 
Daarnaast heb ik de volgende stansen gebruikt:
Die Namics Blue Prints 27
Die Namics Shining Stars voor de kleine sterretjes
Die Namics Inside & Outside Stitched Stars voor de schudgedeeltes en ander 2 sterren. De teksten zijn uit een oudere set van Forever Friends-Cozy Christmas. Ooit bij Marlous gekocht toen ze nog in het andere winkeltje zat.
Straks ga ik verder met twee bruine versies.
Groetjes Marja.

Geen opmerkingen: