Pagina's

maandag 20 november 2017

Halftone Stars & Merry Christmas

In de week voor mijn (nieuwe) knie operatie heb ik met de Halftone Stars Stamps van Altenew alvast vier basiskaarten gestempeld met Kaleidacolor Rainbow Inkt. Inmiddels is de operatie een week achter de rug. Wat langer achterelkaar knutselen lukt alleen nu nog niet. Op de momenten dat ik me wat beter voel kruip ik (met ijszak om mijn been en een krukje met kussen erop om mijn been op te leggen) achter mijn bureau. 
Door de medicatie maak ik af en toe nog suffe fouten en moet ik iets even lostrekken omdat je nou eenmaal eerst het mica voor het schudraampje moet plakken en daarna pas het foam :( . Handig dus dat ik vier dezelfde soort basiskaarten heb liggen dat scheelt een hoop denkwerk. Hierboven zie je het eerste resultaat.
Ik heb de volgende materialen gebruikt:
MFT
Die Namics Blue Prints 27
Die Namics Shining Stars voor de kleine sterretjes
Die Namics Inside & Outside Stitched Stars voor de schudgedeeltes en ander 2 sterren.
Ik vind de Polar Pals echt zo schattig.
Als schudmateriaal (in deze in verhouding kleine raampjes) zijn de Caviar Beads ideaal. Bij Marlous in de winkel zijn er verschillende kleurtjes te koop. Alle andere spullen komen ook bij Doe@ding vandaag. Ik knutsel rustig in een slakkengangetje verder, want het geeft ook lekker afleiding van de pijn en het ongemak. Natuurlijk heb ik dat er dik voor over, want mijn linkerknie is al gerepareerd en dat is echt een hele vooruitgang.
Nog even dapper afzien dus maar en op naar de volgende sterrenkaart.
Groetjes Marja


2 opmerkingen:

anita01 zei

Hej Mar,

Hoe gaaf en stoer je mooi's nu al te bewonderen zo vlak na de operatie... dat zegt alles over jou en de heerlijke hobby he,... en vind het een plaatje hoor .

Al het beste en spoedig herstel...ook in je koppie hi,hi, laat ik dit nu herkennen ... maar komt goed .

Warme Groet van Aniet xxx

José zei

Knap dat je al weer aan de knutsel bent al gaat het nog niet zo snel maar geeft wel afleiding.
Veel beterschap gewenst