Pagina's

maandag 18 september 2017

A Halloween HELLO - MFTWSC350

De schets challenge 350 bij MFT was deze keer weer een hele leuke. 
Ook hier heb ik de geweldige spookjes Fab-BOO-lous Friends MFT stempeltjes en stansen gebruikt. Het vleermuisje is uit de nieuwe Halloween set Whitch way is the Candy? Ik heb ze ingekleurd met Derwent Procolours en Coloursoft.
Op grijs karton heb ik geblend met Distress Oxide Cracked Pistachio en Twisted Citron. Dit zelfde heb ik gedaan op het witte Neehan papier. Toch leuk om te zien wat voor verschillende effecten dat geeft.
Daarna heb ik wat witte acryl verf op het donkere deel gespatterd en met een kleine sterren stempeltje van Lavinia Stamps de sterren in de raampjes gestempeld. Met verschillende Nuvo Crystal Drops nog wat accenten aangebracht.

 De raampjes heb ik met Stitched Triple Peek a Boo Windows gestanst. Met wat Mica en Sequins Spooky Fun is het een schudkaart geworden. Het zwarte kant komt natuurlijk ook bij Marlous uit de winkel.
Groetjes Marja

2 opmerkingen:

Marjan zei

Ook deze kaart met de leuke Halloween stempeltjes is top! Mooie achtergrond, net alsof ze in de ruimte zweven, ook door de spatjes witte verf!

José zei

Je bent echt helemaal into de MFT Halloween kaarten maar ze zijn ook zo leuk.