Pagina's

maandag 21 augustus 2017

Birthday Flamingo's

Ik had al aardig wat versies van de Hibiscus bloem voorbij zien komen, maar vond uiteindelijk de Hibiscus van Hero Arts toch het mooist. Het zijn laagjes stempel. Ik ben eerst aan het uitproberen geweest met verschillende kleuren van Versafine Clair tot ik tevreden was.
Voor de oranje bloem heb ik de kleuren Cheerful, Summertime en Tulip Red gekozen. Voor de paarse versie Charming Pink, Glamorous en Purple Delight. Daarna het hart van de bloem nog wat accenten gegeven met een Zig marker en een witte gel pen. De bloemen heb ik verwerkt op deze kaart samen met de flamingo's.
Om nog een tekst kwijt te kunnen heb ik er een easel card van gemaakt. Bijna alle gebruikte stansen zijn van MFT. Alleen het palmboompje is van Lawn Fawn.
Groetjes Marja


1 opmerking:

Marjan zei

Wow, mooie kaart!! je ziet hoeveel werk erin is gaan zitten, gaaf!!