Pagina's

zondag 16 juli 2017

Winter in juli

Ik heb een lekker winters kaartje gemaakt. Dit komt omdat ik met Distress Oxide en stencils wat achtergronden had gemaakt in Broken China en Cracked Pistachio. Dit heb ik gecombineerd met de schets op de site van MFT. Er stond weer een leuke schets 341 voor deze week.
Sketch Challenge 341 #mftstamps
Dit is mijn kaart geworden. 
Als basis heb ik de zelfgemaakte achtergrond gebruikt en er wat sterretjes van Altenew op gestempeld.
Verder heb ik de volgende stansen van MFT gebruikt.
en de clearstampset Polar Bear Pals
Hieronder het filmpje van Jennifer Mc Guire met de achtergrond techniek.
Het was weer reuze leuk om te doen.
Groetjes Marja

3 opmerkingen:

Janette van Otterlo zei

Wat een superleuk kaartje!!
Grtz Janette

GravityInk zei

So cute! Love your card.
Heike AKA GravityInk

Paul zei

Love how you built up the scene.