Pagina's

vrijdag 7 juli 2017

Mannenkaart Denim&Friends

Op Facebook heb ik ook wat challenge groepjes gevonden via knutselmaatjes van Doeading. Be Challenged is er daar één van. Ze hebben elke maand een kaart met beschrijving die je naar eigen idee uit kan werken. Je moet je natuurlijk wel aan de beschrijving houden. Misschien krijg je ook zin om mee te doen.
Nu heb ik nooit zoveel mannenkaarten dus nu een mooie aanleiding om met het nieuwe Denim&Friends papier van Maja Design er eentje te maken. De randjes van het papier heb ik bewerkt met Chipped Sapphire Distress Inkt.
Nu heb ik pas wat Versafine Clair aangeschaft. Wat stempelt dit heerlijk. Hier heb ik de kleur Blue Bell gebruikt. Ik vond de stempel Ben's Boots van ArtJourney goed bij dit papier passen.
In het kleine papierblokje van Denim&Friends zitten ook leuke mannenplaatjes, die heb ik in de binnenkant gebruikt. Ik ben weer helemaal blij met deze kaart.
Natuurlijk blijven we lekker genieten van het mooie weer, maar omdat ik met mijn medicatie niet in de zon mag, blijft er genoeg tijd om te knutselen.
Groetjes Marja

Geen opmerkingen: