Pagina's

vrijdag 21 juli 2017

Grab Tequila&Salt

En hier is dan Jar nummer twee met de muisjes. Natuurlijk is het even puzzelen om de rietjes goed uit te laten komen. Ik trek daarom eerst de buitenkant van de Jar over op de achterkant van het design papieren dat ik wil gebruiken en knip hem dan uit. Zo kan ik precies zien hoe hij in de achtergrond gaat passen en kan hem later makkelijk op de Jar plakken. Dit design papier is van Maja design en heet Coffee in the Arbour. De velletjes met citroenen zijn nu heel handig. Het was wel even zoeken in mijn verzameling papier, maar ik wist dat ik ze ergens had. Dat heb je ervan als je een zwak heb voor al die leuke papiertjes bij Marlous.
Ik heb uit mijn verzameling houten stempels
1675K Make Lemonade genomen. (Ja alweer een verzameling.) Daarop zijn de muisjes wat groter dan op de clearstamp Homemade uitvoering. Toch leuk om deze ook weer eens te gebruiken. 
Afbeeldingsresultaat voor penny black make lemonade
Het is weer super leuk om deze Jar te vullen. De 3 bubbeltjes in de jar zijn alweer uit een andere verzameling spullen. Toch altijd goed om wat te bewaren :) Ik heb een stapeltje boeken van MFT uit de clearstamp set Our Story gebruikt om er voor te zorgen dat het muisje bij zijn rietje kan. Na wat slokjes Tequila liggen de muisjes straks vast lekker te slapen hihi.
Ik heb ook hier de stansen van MFT gebruikt om de achtergrond te maken. 
Blueprints 27 & Blueprints 5 en de bloem komt hier ook vandaan.
De blaadjes zijn van Joy, de kleinere roze blaadjes van Leafy Geenery van MFT . In het echt is het roze helderder, maar ja dat heb je soms met foto's. Ik ben alweer aan Jar nummer drie bezig nu met de Falmingo's van MFT.

Ben je benieuwd? 
Hou mijn blog dan maar in de gaten, want ik denk dat ik ook met ottertjes en zeemeerminnen iets ga doen :).
Groetjes Marja


1 opmerking:

Bernadet zei

Marja, wat is dit ontzettend gáááááááf!!!!