Pagina's

donderdag 15 juni 2017

Streepjes

Ze zeggen ook wel eens er loopt een streepje door. Op deze kaart dus ook alleen is dat letterlijk zo en is er met mij (dat denk ik tenminste) of deze kaart niks mis:).
Na het kijken van weer eens een You Tube filmpje, heb ik deze techniek uit geprobeerd.
De eerste werd een weggooi exemplaar. Ik heb toen de witte inkt vervangen door Versamark en wit embossingpoeder. Dat resultaat vond ik veel beter. Voor het stempelen heb ik Distress Oxide inkt gebruikt en een streepjesstempel die ik nog had liggen en nog nooit gebruikt was. Van MFT- Plaid Background Builder zijn er ook Clearstempels die hier heel geschikt voor zijn. Even een mailtje naar Marlous als je ze niet ziet staan.
De achtergrondstempel zelf is van Hero Arts - Antique Background.
De vlinders heb ik nog een keer gestempeld op vellum en uitgeknipt.
Sentiment MFT- Lots of Hugs 
Ik ben benieuwd of jullie dit ook gaan proberen.
Groetjes Marja

1 opmerking:

Marjan zei

Wat een leuke techniek! Gave kaart ook, Marja!