Pagina's

dinsdag 27 juni 2017

Magnolia- Build a flower.

Ik vind het altijd leuk om met laagjes stempels te werk. Nu heeft Altenew een mooie nieuwe Magnolia- Build a Flower uitgebracht. Die wilde ik natuurlijk uitproberen. Wat het super leuk maakt is dat er ook veel leuke teksten bij deze set zitten.De papierblokjes van Studio Light zijn fantastische om er de juiste achtergrond bij te zoeken. Ik heb hier no 50 gebruikt
Ik heb gestempeld met Memento Dew Drops Dye Inkt en met Polychromos Faber Castell potloden nog wat accenten aangebracht. Ik heb gestanst met Dies van MFT: Blueprints 31 en voor het schudgedeelte de Rectangle Peek-O-Boo Window. De tekst Schake me is van Lawn Fawn. Zo leuk om bij allerlei interactieve kaarten te gebruiken.  Er zijn ook super handige stansjes bij.
Ik ga deze Magnolia set en Push here set vast veel vaker gebruiken. Echt te leuk.
Groetjes Marja.

Geen opmerkingen: