Pagina's

woensdag 3 mei 2017

Shaker flower MFT Card Challenge Sketch#331

Bij de nieuwe release van MFT zag ik een hele leuke shaker flower voorbij komen, maar ja er is weer zoveel leuks bij dat het moeilijk kiezen is. 
Nu heb ik pas de Baby Rattle van MFT aangeschaft en 
daar zit ook een schudgedeelte ( Shaker Pouches-2 Circle
in net zoals in Tag Builder Set nr 6. Daar ben ik dus mee gaan stoeien.
Het extra randje heb ik gemaakt met het midden gedeelte 
van de Stitched Circle Scallop Frames. Dit in combinatie met de Nestabilities Blossom van Spelbinders. Het lijkt me ook leuk om hem nog een keer te maken met Blossom Two.
Ik heb alles op de foto gezet om het wat duidelijker te maken.
Ik heb de schets van MFT Card Challenges - Sketch 331 gebruikt.
Sketch Challenge 331 #mftstamps
Het papier is weer van Doodlebug Spring Things.  In de Shaker zit Sequins en Queen & Co Topping Set Posies. Ze passen er zo geweldig bij.
De blaadjes zijn van MFT en JustRite-Open Leaf Vines. De clear stamp tekst Lovelier heb ik bij Marlous gevonden. Ik heb hem voorzichtig in 3 stukjes geknipt, zodat ik de tekst makkelijk apart kan stempelen. Natuurlijk ook hier weer de Misti gebruikt.
De zeegroene/blauwe basis heb ik gestanst met Blueprints 31. Het vlindertje komt uit de verzameling spullen waarvan ik soms denk: Doe maar weg. Toch goed dat ik het niet gedaan heb. Het was echt leuk om al deze spulletjes te combineren. 
Groetjes Marja.