Pagina's

dinsdag 19 april 2016

De bloemetjes buiten zetten

 Een poosje geleden kwam ik via het blog van M@rjan de tutorial van GerJanne tegen over het gedeeltelijk embossen met een embossing folder. Dat wilde ik toch ook weer eens doen.
Ik heb hiervoor een embossingfolder Gingko van ECD gebruikt en de Tim Holtz embossing diffusers 1. Als je die niet hebt kun je heel goed de tutorial van GerJanne volgen. Er is nu ook een 2de set uit en die heeft Marlous natuurlijk ook. De tekst is van Marianne Design. Echt zo handig bij allerlei voor bloemenkaarten
Daarna heb ik de kaart aangekleed met de Geranium en de Country Shapes van Susan's Garden Club. Natuurlijk gebruik ik de gereedschapsset van Susan om de bloemetjes en blaadje hun vorm te geven.
 Ik vond het reuze leuk om deze kaart te maken en ga de techniek vast vaker gebruiken.
Groetjes Marja

3 opmerkingen:

anita01 zei

Hoe geweldig is je kaart weer Marja, heerlijk blijven deze gave bloemen en hoe fijn ook die toolset he, heerlijk bij je genoten.

Warme Groetjes,
Aniet xxx

Marjan zei

Mooi is de gedeeltelijke embossing op jouw kaart! ik vind je bloemencluster er ook fantastisch bij, een mooie kaart!

José zei

't is een "plaatje" van een kaart Marja, leuk hoe je de embossing gebruikt hebt en je hebt zeker een mooie bloemenpracht gecreëerd!