Pagina's

woensdag 27 mei 2015

Kusjes

Deze week mag ik gastdesigner zijn voor Crealies.
Natuurlijk voel ik mij zeer vereerd.
Begin april zijn er nieuwe Edges en een mooie bloemen combinatie uitgekomen. Deze heb ik gecombineerd met vele andere Crealies stansjes en stempeltjes. 
Zie onderaan dit blogbericht. 
Zo leuk dat Annelies van die heerlijke Nederlandse tekstjes heeft. Met kusjes kan deze kaart voor allerlei gelegenheden op de post.
Het afdrukje heb ik onder leiding van Gretha Bakker ingekleurd met Sennelier.
Voor het stempelen en blenden heb ik distress inkt gebruikt. 
 De bloemen heb ik gemaakt door fluweelkarton te bewerken met verschillende spray's, bistre en brusho. Daarna deze fantastische nieuwe bloem verschillende keren gestanst.
Neem ook een kijkje op het blog van Crealies daar zijn veel mooi voorbeelden te vinden. Natuurlijk is er op facebook ook het nodige te vinden.
Gebruikte materialen:
Crea Lies Bits and Pieces no 9 Grunge dots en 26 Splash
Crea Lies Duo no 23 Bloemen 14 en Crea Lies set of 3 no 23 
 Vaandels no 16 en Crea Lies Partz no 3
 
Crea Lies On the edge no 4
CreaLiesNestLies XXL 6
Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Groetjes Marja


1 opmerking:

José zei

Wauw.... in één woord GEWELDIG! Zo mooi Mar, prachtige sprekende kleur rood, heel mooi ingekleurd stempeltje en super afgewerkt met de diverse stansjes en achtergrond stempels.