Pagina's

zondag 15 maart 2015

Happiness is homemade

Op de beurs in Den Bosch heb ik heerlijk staan kijken bij de demo's van Anita en Els. Natuurlijk heb ik ook nog even gezellig met ze staan kletsen. 
Thuis ben ik direct aan de slag gegaan. De dies Countryshapes - Backyard van ECD ontworpen door Susan Tierney-Cockburn zijn in mijn mandje gevallen. Zulke leuke bloemetjes, bloempotjes en een schitterend wiel.
Verder heb ik gebruik gemaakt van:
Het afdrukje is een Hanglar Stanglar. Ik heb haar ingekleurd met Faber Castell potloden. 
Ik heb het papier van Doeakit nr 2 gebruikt om deze kaart te maken.
Het wiel en de bloemetjes heb ik gekleurd met distress inkt. Op de bloemhartjes is met een Perlen Pen wat Eis Weiss aangebracht. Ook mijn Flowersoft weer te voorschijn gehaald.
De steentjes op het huisje kwamen zomaar uit de raampjes vallen.
Deze kaart doet mee aan:
Ga zeker eens een kijkje nemen op het blog van Selma. Daar zijn nog veel meer mooie voorbeelden en tutorials te vinden van de bloemen van Susan.
Na een somber weekend gaat het morgen gelukkig weer opknappen.
Ik hoop dat jullie er net zo van genieten als ik.
Groetjes Marja.


6 opmerkingen:

anita01 zei

Hoe grandioos jou uitwerking met de gave ECD dies...laat de tuin nu maar groeien he Marja zo gaaf...Ook ik ben er weer mee bezig en vermaak me kostelijk....Geniet van je zondag en tot snel.

Warme Groetjes,
Anita

José zei

Wat is ze weer leuk Marja, zoveel op te zien, mooie LO, kleuren en details: Pracht van een kaart

Julie B zei

What a fab swing card, great idea and so colourful.
Thanks for sharing with us at Fantasy Stampers this time. :)

Marianne's Craftroom zei

Gorgeous thanks for playing at little claire

Bernadet zei

Dit is zo mooi Marja!!

Marrie zei

Hallo Marja,

Wat een schitterende kaart is dit zeg er is zo veel moois op te zien heel mooi gemaakt.

lieve groetjes Marrie