Pagina's

donderdag 19 februari 2015

Don't worry be happy

Een poos geleden heb ik deze boekachtige kaart gemaakt.
op een de clubdag van Scrap & Stempel.
en daarna thuis op mijn gemak afgemaakt.
Zo leuk om te doen met de stempeltjes van Lili of the Valley. Ze heet Annabel. Ze is lekker stoer en ondeugend. Ik heb haar ingekleurd met Faber Castell potloden.
Annabel heeft steeds haar hondje bij zich.
Echt zo leuk om te doen en zo leuk om van alle kanten te bekijken.
Na hem een hele poos ze op de kast te hebben laten staan,
is hij nu bij een lief vriendinnetje dat net haar eerste huis heeft ingericht.
Morgen nog één dag nascholing. Samen met het team de training "met woorden in de weer." Heel leerzaam, veel leuker en gezelliger dan ik had kunnen denken.
En dan heerlijk een weekje vakantie. 
Lekker aan de knutsel heerlijk.
Groetjes Marja



2 opmerkingen:

José zei

Ze is dus inderdaad heel recent, ik had haar nog niet gezien, zag de melding in je 5e dag Art Chain. Ze is superleuk, een heel boekwerkje met de ondeugende Annabel. Mooi ingekleurd hoor met je FC potloden en veel leuke details.

Bernadet zei

Zo'n supergaaf boekje Marja!!