Pagina's

donderdag 22 januari 2015

Wit op wit

Ook nu weer een kaart die ik heb gemaakt voor mijn club van CM. De uitdaging is het maken van een kaart met witte materialen , waarbij alleen het afdrukje en de tekst kleur mogen hebben. Dit is wat ik ermee gedaan heb.
De stansen zijn van Marianne Design en Spelbinders.
Ik vond dat de kleuren  wel een beetje sprekend moesten zijn. Dat is volgens mij wel aardig gelukt :) 
De tekst zit bij het stempeltje van MFT Warmest Wishes. 
Ik heb een stempelkussen van Kaleidacolor Caribbean Sea waar verschillende kleuren naast elkaar zitten. Ze zorgen voor een heel mooi effect. Je kunt er ook veel leuke andere dingen mee doen.
Het afdrukje is van MFT Pure Innocence - Flury of love. Helaas is het stempeltjes niet meer verkrijgbaar, maar daarom niet minder leuk. Ik heb weer heerlijk zitten kleuren met mijn Copic Markers.
Skin E 00-02-11-R02
Scarf and hat R 05-08-29 YG 06-Y38-BG 02
Boots BG 02-05-07-09
Coat B 00-12-14-16-18
Vandaag was het zo koud dat deze kaart er wel heel goed bij past.
Groetjes Marja

2 opmerkingen:

Sandra zei

Leuk kaartje zo in het wit zo valt het afdrukje lekker op !

corryskaart zei

hoi marja
nou je kaart is 100% geslaagd en erg leuk hoe de afbeelding er uitspringt!!
grt corry