Pagina's

donderdag 15 januari 2015

Warme winter wensen

De ring Accordion Dies ontworpen door Karen Burniston van Elizabeth Craft Design is één van mijn favoriete dies. Je kunt hem zo leuk gebruiken en voor elk jaargetijde weer anders.
Nu natuurlijk nog een winterkaart met de leuke digi's van MoManning. De buitenste ringen heb ik bewerkt met Brusho en Bistre. Eerst heb ik gestempeld met Snowflakes A Plenty van Indikado en versamark en met witte embossing poeder verhit. Op de middelste ring heb ik de stempel met stempelinkt afgedrukt.
De afdrukjes heb ik ingekleurd met distress inkt. Ook op deze kaart weer de heerlijke kleine sneeuwballetjes geplakt.
Natuurlijk ook hier en daar de snowflakes van Elizabeth Craft Design gebruikt en wat spelbinder dies. Zo heerlijk om alles met elkaar te combineren.
Nu de CHA weer achter de rug is zijn alle nieuwe stansen van ECD bij Malous in te webwinkel te zien. O wat zitten er weer leuke dingen bij. Om te smullen.
In mijn knutselkamer heeft alles inmiddels zijn plekje gevonden en natuurlijk zoek ik me soms nog even suf. 
Heerlijk om alles nu binnen handbereik te hebben en ook zo weer op te kunnen bergen. 
Je snapt natuurlijk wel waar je me kunt vinden met dit natte en akelige winterweer.


3 opmerkingen:

anita01 zei

Och Marja,

Wat heb je een prachtig mooi hobbygebeuren...om bij weg te dromen zeg :)

Hier alles op de voet kunnen volgen over de CHA en natuurlijk het team van Els, echt te gek en bloos nog na dat begrijp je ha ha...

Vele warme groetjes waren te zien van me en kan je vertellen dat dat enorm kicken is.

Je kaart is zo gaaf en kleur-rijk, mooi hoor en de nieuwe workshop is nog moeilijk kiezen ha ha jij snapt dat als geen ander ha ha..

Warme groetjes, snel weer verder voor Paperworld...ook weer leuk natuurlijk.

Anita xxx

corryskaart zei

hoi marja
wat een geweldig leuke en mooie kaart en zeker in deze vorm, heel bijzonder!
grt corry

José zei

Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt Marja, de mal is zo leuk en hoe je 'm bewerkt hebt met Bistre en stempels, super hoor, dat is echt genieten.
Je hobby kamer is ook heel leuk geworden met heel veel ruimte voor al je spulletjes!
Ik bedacht me dat ik nu niet meer bij je kan komen logeren nu Anoek haar bed weg is :(