Pagina's

vrijdag 9 januari 2015

Have a warm birthday

Deze keer heb ik een heerlijk warme winterkaart gemaakt. 
Met het ozo leuke Paperpad Fancy Pants- Oh Deer waarin veel van mij favoriete kleuren voorkomen.
Met Bistre Blue and Red en Brusho Turquoise and Brilliant Red heb ik een stuk papier bewerkt in de kleuren van dit papierblokje. Daarmee heb ik de bloemen op de hoeken gemaakt. Voor het afdrukje heb ik een Digi van MoMannings - Fairy Christmas gebruikt.
Deze kaart doet mee aan:
Verder heb ik de volgende stansen gebruikt.
Embossingfolder Snowflakes
DooHickeys takje
Voor het inkleuren heb ik natuurlijk weer distress inkt gebruikt. Voor de randen van de bloemen Distress Inkt - Salty Ocean en Evergreen Bough. 
De kleine witte sneeuw balletjes zijn geweldig. Ze zijn van Carft Emotions en natuurlijk te vinden bij Doe@ding in de winkel.
Ik heb op de laatste workshop van Aniet met Bistre leren werken. Op het blog van mijn naamgenote Marja kwam ik wat schitterende werkstukjes met Brusho tegen. Dat moest ik natuurlijk ook uitproberen. Nou ik ben verkocht hoor. Ik heb allebei de mediums op een stuk fluweelkarton gestrooid en nat gesprayd met Perfect pearls - Pearl. Ik doe dat door een oud kwastje in het potje met korrels te dopen en boven het papier af te tikken. Zo krijg je niet teveel korrels op het papier.
De tekststempel is van MFT-Cozy Christmas. Wat een leuke lettertype en zulke teksten.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.
De afgelopen week heb ik even niet kunnen knutselen. Ik ben namelijk bezig geweest om de kamer die ooit van mijn dochter was om te bouwen tot knutselkamer. Mijn dochter was al ruim 2 jaar de deur uit. Het werd tijd om deze kamer een andere bestemming te geven. Het was een hoop werk en ik weet nu weer dat ik voor de eerste 10.000 kaarten echt geen nieuw papier meer hoef te kopen :). Alles heeft een nieuw plekje oeps, af en toe even zoeken vrees ik.
Ik heb alleen deze gave Ikea kast moeten kopen. Alle ander meubeltjes had ik al.
Een heerlijke werkplek met veel ruimte en direct daglicht als het zonnetje er is.
En natuurlijk een leuke foto van mijn dochter.
Ik kan nu weer heerlijk aan de slag.
Groetjes en tot gauw Marja.

8 opmerkingen:

Janette van Otterlo zei

Wat een leuke kaart en wat een heerlijke knutselplek!
Grtz Janette

anita01 zei

Weet zeker dat je hier gaat genieten Marja...echt grandioos je nieuwe kast en....wat zal je dochter genieten...vanaf haar stekkie...

Warme groetjes en zie je vast weer snel :)

PS gaaf de Brusho he, wel gespot maar Marlous heeft het...nog niet! Hoop dat het nog komt want ze vullen elkaar wel erg leuk aan vind je niet?

Aniet xxx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie en vrolijk gekleurde kaart Marja. Gaaf spul he dat bister, ik heb er vanmiddag mee zitten spelen maar nog niet tot iets verwerkt. Ook een leuk idee om er bloemen mee te maken die ik overigens super vind. Je nieuwe werkplek is ...wauw...héérlijk voor je.
Lieve groetjes Miranda

José zei

Wat een gave kaart weer Marja, heerlijke kleurtjes, lekker fris en die bistre komt toch wel héél mooi erbij. Prachtige bloemen heb je opgebouwd.
Je knutselkamer is mooi geworden en lekker veel opbergruimte in de nieuwe kast, zit vast al helemaal vol ;)

corryskaart zei

hoi marja wat een leuke vrolijke winterkaart met die prachtig bewerkte bloemen! en wat ziet jou hobbyhoekje er wonder netjes uit!!
grt corry

Christine L zei

A gorgeous card... not quite pink enough for our challenge though..

Thanks for joining in the fun at In The Pink this time!

Christine (DT) x

downrightcrafty zei

gorgeous love all the detail and the texture on the image, thank you for joining us at Crafty Ribbons for our Sentiment Only challenge
hugs Kate xx

Cindy Groh zei

Fabulous card. I love the added snow and the flowers are gorgeous. Thank you for joining us at Dreamweaver Stencils this month for our birthday challenge.