Pagina's

zondag 18 januari 2015

Cute as a bug

Op de club van Crazy Meiden stond voor de maand januari een wedstrijd aan de hand van een voorbeeldkaart. Nu mijn kamer zo lekker op orde is was het natuurlijk heerlijk om ermee aan het werk te gaan.
Het papierblokje van Doodlebug- Lovebugs was echt te leuk om te laten liggen. Ik ben dol op lieveheersbeestje en kon ze nu mooi gebruiken.
Gebruikte stansjes van Elizabeth Craft Design:
en van My Favorite Things:
Flower Layered Rose
Wild Greenery
Pons van Martha Stewart Ladybugs
De bloemen heb ik weer gemaakt uit het stuk papier dat ik bewerkt had met Bistre en Brusho. Je ziet hoeveel je ermee kunt doen.
Het afdrukje is van Penny Black uit de serie Cute as a bug.
Nu mijn Copics Markers netjes in bakjes voor mijn neus hangen, is het weer zoveel makkelijker om ze even te pakken. Wat blijft het toch leuk om ermee te werken.
Ik ben vergeten de kleurnummers op te schrijven. Daar zal ik de volgende keer weer even aan denken.
Deze kaart doet ook mee aan:
De strik is van MFT en op het bovenste deel van de strik heb ik Clear Double Sided Adhesive van ECD meegestanst en daarna bestrooid met Silk Microsoft Glitter Soft Green.
 Dit geeft de strik een heel mooi glanzend zachtgroen effect. In het envelopje zit een briefje met daarop een stukje Shimmer Sheetz dat ik door een embossingfolder heb gehaald. Natuurlijk heb ik voor de randen van o.a. de blaadjes een accent gegeven met distress inkt Mowed Lawn.
Bedankt voor het langskomen en hopelijk tot gauw.
Groetjes Marja.

8 opmerkingen:

Marrie zei

Hallo Marja,

Wat een lief kaartje is dit zeg met al die leuke details ik kijk mijn ogen uit zo mooi allemaal!!

Lieve groetjes Marrie

debby4000 zei

Oh I love your gorgeous and adorable card.
luv
Debby

Anneke zei

Oh wat eeen schatje!
Groetjes Anneke

Sandra zei

Super leuk kaartje en de kleurtjes zijn ook zo vrolijk !

José zei

Je hebt er weer een heerlijk kijk spektakel van gemaakt, lekkere vrolijke kleuren en een schattig stempeltje en zó veel mooie details. Het is weer een echte topper geworden.
Liefs José

Debby zei

Super cute and utterly gorgeous card.
Many thanks for sharing your wonderful creation with us over at Glitter N Sparkle in this weeks Challenge - Cute
Debby (DT) xx

zetkaArt zei

So cute card. I like it very much. Thanks for joining us in Card Mania Challenges

Evie zei

Adorable card. Thank you for joining us at Card Mania Challenges. Hope to see you again for the next challenge. Good Luck