Pagina's

donderdag 20 november 2014

Dubbele Evergreen Pivot Card

Zo leuk om te doen. 
Met veel materialen van Elizabeth Craft Design en tips van Karin Burniston.
Als basis heb ik hier de Evergreen Pivot Card en wit fluweelkarton gebruikt.
Karin Burniston laat zien hoe je dat doet.
Daarna ben ik zelf aan de slag gegaan met de snowflakes
Ik heb deze keer lekker zitten stoeien met mijn Pan Pastels Pearls. Je krijgt er geweldige kleuren mee en kunt ze mengen met de gewone Pan Pastels.
Ook Bistre rood en Perfect Pearls gebruikt voor wat accenten.
De bovenrand is een combinatie van verschillende sneeuwranden 
en van MFT - Fishnet Cover-UP.
De tekst is op een banner van Clearly Besotted geplakt.
Ik heb ook twee embossing folders van Tim Holtz gebruikt.
De rode zijkant is de rok van één van de engeltjes van Marianne Design. De hertjes zijn van MemoryBox en bewerkt met Pan Pastels.
Voorlopig staat hij hier lekker op de kast. 
Ik weet niet of ik er dit jaar al afstand van kan doen.
Zaterdag ga ik weer heerlijk een workshop doen bij Anita in de Doeadingwinkel.
Dat wordt vast weer genieten.
Veel knutselplezier.
Groetjes Marja

3 opmerkingen:

anita01 zei

Jes hij is je gelukt, en hoe...machtig prachtig en helemaal te gek...

Tot op de workshop dan zie je mijn versies met al het mooi's van Elizabeth Craft Design ala Karen Burniston...love it !

Warme groetjes,
Aniet XXX

José zei

Wat een plaatje is het weer Marja, heerlijke kleuren en wat een leuke details, super hoe het je weer gelukt is zo'n mooie creatie te maken, ik kan me voorstellen dat je er nog geen afscheid van wil nemen, eerst zelf nog maar even van genieten.
Liefs uit Kehl

corryskaart zei

hoi marja
wat een prachtig geheel heb je ervan gemaakt, heel sfeervol en vrolijk door al die mooie kleuren, dit is wat je noemt helemaal TOP!!
grt corry