Pagina's

zaterdag 12 juli 2014

Dubbele envelopkaart

Bij één van mijn bezoekjes aan Doeading zag ik een hele leuke dubbele envelopkaart staan. Deze kaart is gemaakt door Noriko Stam. Neem zeker even een kijkje op haar blog, ze maakt hele mooie dingen.
 Even later lagen de Dutch Doobadoo envelop mallen ook in mijn mandje samen met wat mooie vellen Pion DP - My Precious Daughter.
Thuis ben ik er meteen mee aan het werk gegaan. 
Deze nieuwe bladeren van Joy zijn zo leuk en weer eens wat anders.
Deze kaart doet mee aan:


De insteekkaarten heb ik gemaakt met Memory Note vel 4810 en de collectable stans van Marianne Design.
Op het middenpaneel heb ik een stukje Iris Shimmersheet gebruikt en er één van de techniekjes op uitgeprobeerd. Via de linkjes kom je bij de filmpjes uit waarop je kunt zien hoe je dat doet.
In de nieuwe workshop Summer Greetz van Aniet hoop ik daar binnenkort nog handiger in te worden. De vlindertjes heb ik uitgeknipt (4910) en met een mix van Glimmermist Pink Bubblegum en Iridescent Gold en Dylusion Spray White Linnen bewerkt, daarna wat paarse stickles erop.


12 opmerkingen:

Bernadet zei

Wat een prachtig geheel Marja!

Noriko zei

Hij is super mooi geworden.
Lieve groet Noriko
Norikoskaarten.blogspot.com

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat ontzettend mooi.
Groetjes Miranda

Nikki Acton zei

What a superbly created, elegant, vintage card your have made. Thank you so much for sharing this with us at A Vintage Journey. Nikki x

Mynn xx zei

WOW! This is absolutely stunning! LOVE all the bits and bobs! HUGS! :) Mynn xx

tilly zei

a super shape and love all the details and colours, thank you for joining us at Crafty Catz challenge, hope to see you again
Tilly

corryskaart zei

wauw marja wat ziet dit er prachtig uit met al die mooie en leuke details erop
groetjes corry

Annie zei

A fabulous project in a stunning design. Beautiful layout of your dies and inks. Thank you for sharing with us at AVintage Journey
Hugs Annie x

José zei

Wat is ze weer prachtig Marja, weer zoveel leuke technieken gebruikt en prachtig van kleur.

Dr Sonia S V zei

Your card is extremely beautiful . Love the colors and the unique envelope design
Cheers
Dr Sonia

Unknown zei

This is a beautiful flowery card, love its color and the shape. Thank you for joining our 'flowers' challenge at Crafty Catz and don't forget to come back tomorrow to find out who is the winner and for the next challenge.
Hugs,
Anna xxx

Alina zei

ze zijn heel erg mooi geworden, Marja!!!