Pagina's

vrijdag 14 juni 2013

Veel liefs

Ik kwam via Pinterest een ontzettend leuke kaart tegen en die heb ik gelift zoals dat heet.
Ik kan niet goed achterhalen wie deze geweldige kaart heeft gemaakt, anders zou ik hier zeker een link neerzetten.
De achtergrondstempel is van Hero Arts en heet Dandelion Frame. Ik heb hem gestempeld met Versamark en wit embossingpoeder gebruikt. In het midden wat Goose Bumps voor nog wat meer effect.
Daarna flik gepoetst met Distress Inkt Tumbled Glass Broken China en Stormy Sky.
 De bloemen en de vlinder zijn gestempeld op vellum en daarna uitgeknipt.
Butterfly Daisy Collage/Butterfly Poppy Collage Unmounted Rubber Multibuy -A4

De stans van Memory Box past er heel mooi bij.
Behalve de Choc Baroque Stamps is alles te vinden in de winkel van Doeading
Mocht het er even niet zijn dan doen ze altijd moeite om het voor je te bestellen.
Het was heerlijk om aan deze kaart te werken.
Groetjes Marja

17 opmerkingen:

hennie zei

Nou Marja het is een schoonheid geworden!
Groetjes hennie.

Hannie Stoel zei

Geweldig mooi deze kaart, zoiets ga ik ook proberen.

groetjes, Hannie

Herma Schouten zei

Hoi Marja, nou het is een plaatje geworden hoor, heel mooi

groetjes Herma

Riet zei

Wat een schitterende kaart Marja.

Liefs Riet.

corryskaart zei

hoi marja
nou je kaart is supermooi gelukt en erg lief in het blauw!
groetjes van corry

Jacqueline (Sjakkie) zei

Geweldig mooi kaartje Marja, prachtige kleuren en details.
Groetjes van Jacqueline

Anoniem zei

Prachtige kaart Marja!
Fijn weekend en groetjes,
Liselot

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hij is dan ook prachtig geworden Marja,complimentjes hoor,lieve groetjes Miranda

José zei

O, Marja wat is ze prachtig geworden! Dit zou ik ook wel eens willen proberen. Prachtige kleur, en die stempel is super mooi, net als de stans.
Liefs José

Dicky zei

Dat is te zien Marja, dat je het heerlijk vond om deze kaart te maken, geweldig mooi!

Marjan zei

Supermooie kaart! Gaaf idee, dat stempelen op vellum, het geeft een mooi effect!

rovianne zei

Prachtige kaart. Heb je het vellum met witte inkt gestempeld of ook ge-embossed?

Janny zei

Wat een prachtige kaart zeg, heel fijntjes je doosje hieronder vind ik ook super, liefs Janny

Ellen zei

Kan me zo voorstellen dat je gelijk verliefd werd op die kaart, jij hebt er iets heel moois van gemaakt ook bij jou is het genieten !!
Groetjes, Ellen

Durvina zei

Wat mooi, het ziet er prachtig "fijntjes" uit.

liefs, Durvina

JenniferD zei

Wow this is Totally Stunning! Love It!

testis bengkak zei

informasi yang oke sobat,,,,, (y)