Pagina's

woensdag 20 oktober 2010

Just Magnolia CH 77 Stampavie and more CH 113

Wat een weer is het buiten. Vandaag met hagel, wind en veel regen.
Heerlijk weer om lekker aan de knutsel te gaan.
Deze schets is van Dawny.
Het inkleuren met distress inkt wordt als maar leuker. Mijn Copic komen even de kast niet uit.
Ik heb veel van mijn sneeuwsterren weer te voorschijn gehaald.
Deze kaart doe mee aan:
Stampavie and more Challenge 113 Blue an Brown
Paper Cutz Anything goes 63
Craftalicious 10 Anything goes
Southern Girls Challenge 3 - 4 Layers of Patterned Paper
Materialen
Twinkling H20: Sky Blue
Gelpen Signo White
Ponsen: Martha Stuart Arctic Snowflake, Edge punch pons Stars
Sentiment: Hero Arts Holiday Message
Groetjes en tot gauw MarjaS

24 opmerkingen:

Marianne Schut zei

Hai Marja, wat een prachtig kaartje is dit weer geworden! Ik ben ook aan het stoeien met distress inkt, leuk hoor! Blijf nog wel verslaafd aan mijn copic's hoor maar ach een uitstapje naar de distress is toch ook heel leuk! Groetjes Marianne

Giò zei

A lot of snowflakes in mant ways..... adorable!!! Thanks for joining us at SAM challenge.
Hugs, Giò

Leonie zei

Wat een prachtige kerstkaart Marja!! :-)
Heel apart gedaan met al die sneeuwvlokken en met aquablauw (mijn lievelingskleur).
Inkleuren met Distress werkt echt verslavend hè, ik vind het ook heerlijk om te doen.

Groetjes,
Leonie.

*Ellen* zei

prachtig is dit winterse kaartje

BA zei

marja this is absolutely adorable, love the many snowflakes.
thanks for joining us at SAM
xoxo BA

Christina C. zei

Your card is GORGEOUS....absolutely STUNNING!!!!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ik vind je kaart helemaal geweldig en ik blijf deze kleurencombi zo mooi vinden.

groetjes jolande

Dicky zei

Prachtig Marja, je kaarten zijn altijd zo helemaal áf, geweldig! De kleuren zijn super

Marjan zei

Supermooie kaart!! Wat een hoop te zien ook, echt prachtig!

Groetjes, Marjan

debby4000 zei

Oh WOW fabulous, adorable card.
luv
Debby

Cindy Haffner zei

GORGEOUS, love these colors.

Riet zei

Wat een prachtige kaart Marja,leuke stempel,en zo mooi ingekleurd.
Prachtig papier en details.

Liefs Riet.

Ila zei

Totally Gorgeous!! I love the snowflakes!!..Hugs, Ila

BepvS zei

Helemaal geweldig Marja, je kaarten zijn net kunstwerkjes...
Gr, Bep

anita01 zei

Heerlijke man, en zo cool...jes ik hou ervan...

Zie je heel gauw, supers hoor.

Warme groetjes,
Anita

nicolet zei

Dit is echt een schitterend kaartje geworden Marja!
En je distressgebruik is prachtig!
Groetjes Nicolet

Peet zei

het ziet er geweldig uit, marja!!!

Mina zei

wow this is stunning...I love this Magnolia stamp its such a sweet image and perfect colours and embellishments
Mina xxx

Alina zei

heel erg mooi geworden, Marja!
groetjes, Alina

Annemarie en Merit zei

Wat een plaatje van een kaart zoals altijd, kom wel vaker op je blog kijken, sta soms versteld van de prachtige dingen. We gaan je nu volgen hoor.

gr Annemarie en Merit

Angela zei

Wat een prachtig kaartje!! ECHT HEEL MOOI!!

Het kaartje van de Demodag is ook onwijs leuk geworden zeg!!! Mijn complimenten!

xxAngela

José zei

He, was dat weer even genieten, wat een leuke kaart en ook weer een hele ontdekkingsreis om alles goed te bekijken, mooi hoor!!
Liefs uit Zwolle van José

Bernadet zei

geweldige kaart marja!!
Ook het inkleuren met distress gaat je goed af hoor

Anja's weblog zei

En deze kaart is ook prachtig!! En zo mooi geleurd ook.

Groetjes
Anja