Pagina's

vrijdag 24 september 2010

CPS 185 Boxed Wishes 1

Wat een mooie sentiment "A SMILE is the shortest distance between two people". Hoe vaak overbrug je niet de afstand tot een ander door gewoon even naar hem of haar te glimlachen. Daar heb je geen taal voor nodig. Er staan zes van deze mooie spreuken op de clear stamps "Boxed Wishes" van Inkadinkado. De schets van CPS 185 is heel geschikt om deze kleinere clearstamps te gebruiken. Ze blijven dus nog wel even op mijn werktafel liggen. Het Design Papier is van Making Memories Rouge Paperie. Het lint komt ook uit deze serie.
Na het stempelen heb ik het afdrukje met helder embossingpoeder bestrooid en met een heatgun verwarmd. Dit geeft een mooie glans.
Binnenin heb ik een Journaling Page gebruikt. Op de bloem aan de zijkant en op het afdruk heb ik kleine vlindertjes geplakt die ik met verschillende vlinderponsen (TomTas en Avec)heb uitgestanst.
Groetjes MarjaS

12 opmerkingen:

marijke zei

wow marja wat gaaf

sylvia zei

super leuk!
groetjes syl

Alina zei

heel erg leuk geworden, Marja!

*Ellen* zei

whow wat een gaaf kaartje, prachtig is dit

Margreet zei

Wat een prachtige kaart Marja.....mooie, warme kleuren......en de teksten zijn idd heel mooi en waar!
xxx Margreet

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat mooi en een mooie tkst.

groetjes jolande

martina's kaartjes zei

Wat een supermooie kaart !!! Ik heb de stempels in kerstversie. Bedankt voor het leuke idee !
nog een fijn weekend, groetjes,
martina
x

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtig kaartje Marja, de tekst is heel mooi!
Groetjes van Jacqueline

Marianne Schut zei

Hai Marja, wat een prachtige kaart en inderdaad zo'n mooie tekst! Alles klopt aan dit kaartje, prachtige details, vind je dubbele lintje aan je tag ook super leuk! Groetjes Marianne

Leonie zei

Het is echt schitterend geworden Marja!! :D
En wat een goed idee van de doorzichtige embossingpoeder voor de glans, het geheel ziet er prachtig uit.

Groetjes,
Leonie.

Kristii zei

Absolutely beautiful!!!! I love all the texture and detail!!!

Sinikka zei

Ik heb die stempels ook zien liggen en ik dacht wat moet je dar nou mee. En dan kom je op jouw blogje en krijg je meteen inspiratie. Dank je!!! De tekst is inderdaad heel mooi en je kaartje is super geworden.
Groetjes Sinikka