Pagina's

zondag 27 juni 2010

Oeps dat is langgeleden

Mijn laatste blog bericht is van 30 mei, dus al bijna een maand niets geplaatst. Dat is helemaal niets voor mij. Ik ben behoorlijk ziek (zomergriep zullen we het maar noemen)geweest en er kwam echt niets uit mijn handen. Af en toe heb ik even aan deze kaart gewerkt, maar dat was dan ook alles.
Deze envelopkaart is een wedstrijd opdracht voor juni bij Crazy Meiden.
Ik kan hem dus net nog even plaatsen.
Deze kaart doet ook mee bij:
Afgelopen donderdag hebben we onze dochter Anoek naar Schiphol gebracht. Ze is voor 10 weken naar Zuid Amerika-Argentina samen met een aantal studiegenoten. Ze gaat vanuit Buenos Aires via Motevideo naar Cordoba om daar 6 weken te studeren (Spaans), daarna gaat nog wat van Chili zien en komt dan op 30 augustus weer terug.
Jullie snappen al dat ik haar verschrikkelijk ga missen, maar ik hoop natuurlijk wel dat ze een fantastisch ervaring rijker is als ze terugkomt. Via mail, sms en haar weblog hebben we gelukkig toch regelmatig contact.
Gisteravond heb ik gelukkig weer aan een nieuwe kaart zitten werken en dat ging super. Het gaat dus weer de goede kant op.
Veel liefs en tot blogs Marja

13 opmerkingen:

Dicky zei

Inderdaad niks voor jou Marja, maar je bent er gelukkig weer. Je kaart is geweldig ondanks je dip. Fijn dat je er weer zin in hebt ... ben benieuwd naar je volgende

*Ellen* zei

fijn dat je er weer bent, ziek zijn is nooit leuk, maar wat een prachtig kaartje heb je al weer gemaakt, en wat een avontuur zo voor je dochter maar ook voor jou

Marianne Schut zei

Hai Marja, Leuk weer iets van je te zien en horen! Je kaartje is echt prachtig en wat een groot avontuur gaat je dochter aan! Super hoor, heb net even op haar blog gekeken, echt leuk te lezen!
Groetjes Marianne

Anneke zei

Hoi Marja,
welkom terug!
Wat vervelend zeg met dit weer ziek zijn. je kaartje is wel heel mooi!
Groetjes Anneke

Jacqueline (Sjakkie) zei

Fijn dat het weer beter met je gaat.
Je envelopkaartje is in ieder geval goed gelukt, hij is prachtig!
Groetjes van Jacqueline

Margreet zei

Gelukkig dat het weer beter met je gaat, Marja!....wel spannend dat je dochter zo'n reis onderneemt. maar gelukkig dat er tegenwoordig zulke goede communicatiemiddelen zijn......je kaartje is geweldig!....misschien vind je het ook leuk om mee te doen met de challenge van Fairy Fun Fridays, met als thema Summer Vacantion???...kijk anders even op mijn blog!
xxx Margreet

Margreet zei

Je mag met van alles meedoen, Marja....vanzelfsprekend wordt het wel gewaardeerd als je een digi van Prairie Fairy gebruikt, maar het hoeft niet!
xxx Margreet

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Fijn dat het weer beter met je gaat.
Wauw je dochter 10 weken moeten missen, ik moet er niet aan denken, maar voor haar is het natuurlijk erg leuk.

Je kaart vind ik prachtig, ik hoop nu weer meer van je te gaan zien.

Groetjes jolande

Riet zei

Wat fijn Marja weer wat tezien van je.
Wat verveeld dat je zo ziek bent geweest.
Maar je kaart is prachtig geworden.
Sterkte verder.

Liefs Riet.

José zei

Hij is goed gelukt Marja, al heb je er een hele tijd over gedaan, ik vind 'm erg mooi.Gelukkig dat je je weer wat beter voelt.Ik had ook al drie weken niets meer geplaatst op m'n blog, maar het begint weer te komen.
Liefs van José

Anja's weblog zei

Hoi Marja,

Ik vind je kaart prachtig. En fijn dat het weer wat beter met je gaat:))

tanja zei

Fijn dat het weer beter met je gaat. Dochter kwam ook twee dagen over uit leiden woensdag te bed gegaan met koorts zondag koorts vrijd en weeer richting haar kot, dus maar beetje gemoederd en vertroeteld hihi
Je envelopkaartje zie er top uit
doeiiiiiiiiiiiii tanja

anita01 zei

Hai meissie, jeetje ik miste je behoorlijk maar je zat dus goed in de lapjes mand, nou doe voorzichtig en je creatie is fantastisch mooi...10 weken zonder valt niet mee maar het doel is geweldig, hou vol...en ga je nog op vakantie geniet dan maar lekker....

Warme groetjes,
Aniet.