Pagina's

zaterdag 31 oktober 2009

TESC 88 babykaart

Ben je klaar voor een nieuwe sketch van Taylored Expressions 88.
Nou ja nieuwe er staat alweer een nieuwe klaar TECS 89.
Natuurlijk weer heel mooi met geweldige voorbeelden van het DT.Het afdrukje van Hangler& Stangler heb ik een hele poos geleden van Jorunn gekregen.
Ik wist gelijk dat ik er een kaart met een doorkijkje van wilde maken.Het papier is een oude Basic Grey serie Oh baby boy- Oh baby girl. Ik denk dat het één van de eerste serie scrap paier is die ik ooit heb gekocht.
Ik heb het afdrukje ingekleurd met distress inkt en H20's.
De achtergrond binnen in de kaart is gemaakt met een nieuwe embossing stencil Christmas Stars van CuttleBug. Die ik met Glimmermist heb bespoten.
De kleine wolkjes met babystempeltjes vond ik er wel goed bij passen.
Nu maar wachten tot het babytje geboren wordt.
Groetjes Marja

21 opmerkingen:

BojaMoja zei

Hi, Marja :) you have very lovely blog :)

sylvia zei

hi
wat een lieffie!
liefs syl

CraftyC zei

Your card is stunning Marja, lovely colours and the image is beautiful!
Clairexx

Peet zei

oh, het ziet er geweldig uit, Marja! Prachtig zo met het doorkijkje
groetjes peet

*Ellen* zei

whow prachtig met die doorkijk en wat een lieverd

José zei

HI Marja, wat een mooie babykaart heb je er van gemaakt! Ik vind het doorkijkje heel apart.
Liefs van José

Margreet zei

dat is een mooi kaartje geworden, Marja...leuk gedaan met dat doorkijkje...ik heb dat afdrukje ook, maar vind hem best lastig te gebruiken...heb nu weer een ideetje opgedaan...dank je wel!

groetjes, Margreet

Scrap Hills zei

Hoi,

wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Een geweldige doorkijk geworden

groetjes Hil

sandra_w zei

Wat 'n schattig doorkijkkaartje heb je gemaakt, Marja!

San x

Bernadet zei

wat een geweldig babykaartje Marja!!
Zo mooi, met die doorkijk

Janny zei

ik vind hem super Marja!

*Ellen* zei

Dank je wel Marja voor de tip alleen mijn fototoestel is niet je van het maar ik zal het eens proberen met dat programma

Splashes of Pink and Mint zei

Wauw, wat gaaf zo met dat doorkijkje! En ja, dit papier herken ik ook onmiddelijk, zal het wat gebruikt hebben! En nog is het een leuke lijn! Dat zie je maar weer aan dit kaartje!
Nog een hele fijne week, groetjes Elly

Anneke zei

wat een schattig kaartje

Desirée zei

That was a great card! :)

angelicaatje zei

Geweldig je kaartjes weer Marja ! Je blog ziet er helemaal leuk uit !
groetjes
angelica

Jackie Thomas zei

Wow, how clever are you. This card looks amazing, very effective. xo Jackie

Beata Ewa zei

Fabulous card, Marja!! I love the colours and lovely details, your colouring is beautiful as always :-)

You asked about flowers on my card - it is BossKut dies - Poinsettia.

Hugs, Beata

Julia Aston zei

What a beautiful card! love the recessed framing! and congrats on being in the top 5!!

Gwen zei

This is so darling!! I love it!!

anita01 zei

Och wat een heerlijk wiegekaartje...Leuk pittig van kleur, en helemaal jou stijl...hummmooi joh.

Warme groetjes,
Anita...ps er is weer een nieuwe ws datum 26 mrt. 1 al vol! Veel techniekjes...xxx